بانوی بهار هستمروزانه های دو تا و نصفی♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦پست اول و اخرسلام.... دل کندن از خاطراتم و پاک کردنشون سخت بود... اما من ازشون دل نکندم همشون توی ذهنم مو به مو هک شدن اما دلم نخواست ک توی فضای مجازی بمونن... پاکشون کردم... حتی نخواستم ثبت موقتشون کنم.. چون دیگه ایمجا عشق با طعم شوشوی مهربونم...
ما را در سایت عشق با طعم شوشوی مهربونم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: جمعه 30 تير 1396 ساعت: 14:16